Projekt logo – kiedy warto zastanowić się nad zmianą?

Każdy przedsiębiorca prędzej czy później dojdzie do wniosku, że obecne logo jego firmy nie odzwierciedla już wartości jakimi kieruje się jego marka. Największe światowe firmy regularnie odświeżają swoje logotypy.

Boisz się, że odświeżenie logo źle wpłynie na Twoją firmę? Nic bardziej mylnego. Przekonamy Cię, że dobrych zmian nie trzeba się bać!

No dobrze.. ale kiedy warto pomyśleć o odświeżeniu lub zupełnej zmianie logo?
Jeśli Twoje logo towarzyszy Ci już długi czas, być może od początku działalności, powinieneś zadać sobie pytanie:

Czy moja firma dalej działa tak samo jak przed laty, gdy projektowane było moje logo?

Każda firma się rozwija.. być może zmieniłeś asortyment, techniki sprzedaży, wyznajesz inne wartości. Niewątpliwie przez lata funkcjonowania firmy każdy przedsiębiorca się uczy, rozwija, zmienia swoją firmę, zatrudnia pracowników.

Czy Twoje logo nadal odzwierciedla Twoją firmę?

Czy wiesz, że firma może tracić w oczach klientów ze względu na przestarzały, niespójny z „charakterem” firmy znak firmowy?

Zatem jak żyć? 

Cytując klasyka – „Idź na całość!” – oczywiście pod opieką doświadczonej agencji reklamowej, która uchroni Cię przed „wylosowaniem Zonka” 😛

Nie bój się, to nie będzie rewolucja w Twojej firmie, a jedynie podkreślenie nowej, lepszej jakości! Zadbamy o pozytywne skojarzenia Twoich klientów, zgodność z aktualnymi trendami marketingowymi oraz to co najważniejsze.. wyższą pozycje w niekończącym się wyścigu z Twoja konkurencją.

Zdecydowany? Skontaktuj się ze specjalistą z Ami-Graf, który zaprojektuje dla Ciebie nowy znak firmowy, z którego będziesz dumny!

Działamy? Przejdź do strony: Projekty graficzne Wrocław

Autor: Andrzej Wlazło

Zobacz jak na przestrzeni lat zmieniało się logo Apple

Ami-Graf również przeszło swoją pierwszą zmianę w 2017 roku