POZYCJONOWANIE
Zdobywamy szczyty wyszukiwarek dzięki sprawdzonym strategiom pozycjonowania stron internetowych
Miliony Polaków codziennie korzystają z Google
Dobra pozycja w wyszukiwarce to gwarancja dużego ruchu na stronie, a co za tym idzie – zainteresowania klientów Tobą.
W samym Wrocławiu słowo “restauracja” jest wyszukiwane nawet 900.000 razy w miesiącu. Słowa “kwiaciarnia” oraz “fryzjer” ponad 170.000 razy. Użytkownicy przyzwyczaili się i wierzą, że Google znajdzie dla nich najlepsze firmy.
Klient zwykle wybiera spośród wyników pierwszej strony wyszukiwania. To z pewnością ogromna szansa na zdobycie klientów bez użycia reklam.


Czym tak naprawdę jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach może wydawać się czarną magią – jak gdyby za użyciem magicznego zaklęcia wpisywanego na klawiaturze przesuwamy strony na wyższe wyniki w Google. Tak oczywiście nie jest, pozycjonowanie to ściśle określony zestaw działań, które mają za zadanie przekonać wyszukiwarkę do Twojej strony.
Cały czas analizujemy mechanizmy algorytmu Google, żeby jak najbardziej wpasować się w jego wymagania. Oznacza to między innymi ciągłą optymalizację witryny w taki sposób, żeby robot indeksujący wszystko dobrze zrozumiał, ale także ciągłe rozwijanie zaplecza linków w zewnętrznych serwisach. Wszystkie nasze metody łączy jedna cecha – gramy na stabilną, wysoką pozycję Twojej witryny.
Nie oszukujemy algorytmu ponieważ oszukany robot może się łatwo zemścić a tego ani Ty ani my byśmy nie chcieli 😉
Czym tak naprawdę jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach może wydawać się czarną magią – jak gdyby za użyciem magicznego zaklęcia wpisywanego na klawiaturze przesuwamy strony na wyższe wyniki w Google. Tak oczywiście nie jest, pozycjonowanie to ściśle określony zestaw działań, które mają za zadanie przekonać wyszukiwarkę do Twojej strony.
Cały czas analizujemy mechanizmy algorytmu Google, żeby jak najbardziej wpasować się w jego wymagania. Oznacza to między innymi ciągłą optymalizację witryny w taki sposób, żeby robot indeksujący wszystko dobrze zrozumiał, ale także ciągłe rozwijanie zaplecza linków w zewnętrznych serwisach. Wszystkie nasze metody łączy jedna cecha – gramy na stabilną, wysoką pozycję Twojej witryny.
Nie oszukujemy algorytmu, bo oszukany robot może się łatwo zemścić a tego ani Ty ani my byśmy nie chcieli 😉

Wyniki naturalne i reklamy
Gdy wpiszesz zapytanie do wyszukiwarki Google, otrzymasz listę stron najbardziej trafnych dla danego hasła. Zwykle kilka pierwszych będzie wykupioną reklamą Google Ads (jeśli interesuje Cię taka forma reklamy kliknij tutaj).
Tuż pod nimi znajdują się tzw. wyniki naturalne, czyli takie, za które nikt wyszukiwarce nie zapłacił. Pierwsza dziesiątka to prawdziwe pole bitwy, gdzie jak na wojnie, zwyciężą najlepsi i najsprytniejsi.

Co ma największy wpływ na efekt pozycjonowania strony?
Algorytm, dzięki któremu wyszukiwarka dostarcza coraz to lepsze wyniki, ciągle się zmienia. Jednak pewne rzeczy pozostają solidnymi fundamentami dobrej pozycji. Za jeden z kluczy do serca Google można uznać przede wszystkim zoptymalizowaną przez specjalistę SEO stronę internetową. Wyszukiwarka nie wzgardzi również dobrymi tekstami, które odpowiednio nasycone są słowami kluczowymi. Chcesz zgłębić swoje wiadomości na temat pozycjonowania stron? Zobacz artykuł wikipedii.
Jak działamy – tak w skrócie
Zaczynamy od rozmowy, podczas której identyfikujemy przede wszystkim cele działania. Wyszukujemy godne uwagi słowa kluczowe, określamy grupę docelową odbiorców.
Następnym etapem jest audyt SEO, dokładnie przyglądamy się wtedy wszystkim elementom Twojej witryny internetowej. Identyfikujemy i naprawiamy rzeczy, które mogłyby wyszukiwarkę odstraszyć.
Po zoptymalizowaniu witryny promujemy ją na zewnętrznych serwisach z wysokim rankingiem (linkbuilding) oraz tworzymy treści pomocnicze.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?
Usługi pozycjonowania stron internetowych wyceniamy indywidualnie ze względu na wiele zmiennych w zależności od branży i konkretnej witryny. Na cenę wpływa bez wątpienia konkurencyjność fraz, historia domeny, stan techniczny witryny oraz ilość działań jakie trzeba na niej wykonać po przeprowadzeniu audytu SEO.
Wszystko ładnie pięknie, a kiedy efekty?
Optymalizacja i pozycjonowanie pod wyszukiwarkę Google to złożony proces, który wymaga czasu i konsekwencji. Działanie na skróty i oszukiwanie może się skończyć tak jak w prawdziwym życiu – bolesnymi konsekwencjami, w tym przypadku nawet wyrzuceniem z wyszukiwarki.
Efekty naszych działań zobaczysz nawet po kilku tygodniach od ich rozpoczęcia. Należy jednak być świadomym, że może to być również kilka miesięcy.
Fakty czy mity?
Wypracowane pozycje zostają na zawsze
Niestety tak to nie działa – wysokie pozycje wymagają działań na bieżąco.
Gwarancja 1 miejsca w Google
Jest to często spotykany chwyt marketingowy, który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Dokładne zasady działania algorytmów Google znają jedynie pracownicy tej korporacji i są one ściśle strzeżone. Nikt nie jest w stanie zagwarantować 1 miejsca w Google, a całość działań SEO oparta jest na wiedzy, doświadczeniu, próbach, sukcesach i porażkach zespołu SEO.
Algorytm w Google zmieniany jest bardzo często
Tak – to prawda. Google dokonuje częstych zmian swoich algorytmów, dlatego prace nad optymalizacją stron wymagają ciągłości.
Linki przychodzące są najważniejsze
Są bardzo ważne – pozycjonowanie bez linkowania nie istnieje. Należy jednak pamiętać, że złej jakości linkowanie może przynieść odwrotny skutek.
Czy wielbłądy przechowują wodę w garbach?
Niestety nie, w garbie wielbłąda znajduje się tłuszcz, który w razie potrzeby jest przekształcany w energię. Mit ten wziął się stąd, że zwierzęta te potrafią podróżować wiele dni bez uzupełniania płynów.